امام نقی و کیت میدلتون

نقل است نوزاد نورسيده خانواده سلطنتى بريتانيا در هنگام تولد بلند گفته «يا نقى!»، قابله سلطنتى هم سريعا در پاسخ گفته «نقى يارت!». پزشكان و پرستاران اتاق زايمان با ديدن اين صحنه خشتك دريده و راهى كوه و بيابان شدند. از آن پس آشوبى در خانواده سلطنتى به پا خواسته به طورى كه شاهزاده ويليام به كيت مشكوك شده و گفته «اين نقى ديگه كيه؟؟»
در ضمن نوزاد مذكور تاكنون جز به آب انگور به چيزى لب نزده و آخر شب وقتى همه خواب بودند با ادرار به روى ديوار بيمارستان نوشته: من مشتعل عشق نقيم، چه كنم؟

یک دیدگاه برای ”امام نقی و کیت میدلتون

  1. من ازنوادگان امام علی النقی علیه السلام هستم . کیرم توکوس خواهرمادرت . به ننت بگوکی کرداندرون کوسش ، چون مسخره گرچهارده معصوم ع فقط تخم زناست ولاغیر – هرکس به ولایت نقی شک دارد * * * بامادرخویش درمیان بگذارد ( ضمنااسلام تمام ازدواج هادرادیان مختلف راامضاءمی کند . حتی درمیان لاییک ها اگرکسی بعنوان زن وشوهرباهم زندگی کنند اسلام این هارابعنوان زن وشوهررسمی قبول دارد واولادشان راحلال زاده می داند . بروببین توکدام دره ای – اتوبوسی – مکان ! – درننت آب ریخته اندکه توپس افتادی / ننه جنده

    • البته از ادبیات وزین، متین و مودبانه شما کاملا معلوم است که از نوادگان نقی هستید، ما هم شکی نداریم که ایشان چند پشت عقب تر جده مبارک تان را مورد عنایت قرار داده اند.
      ما نه تنها به ولایت نقی، بلکه به ولایت فقیه هم شک داریم، به امریکا هم شک داریم، به اسراییل هم شک داریم، به انگلیس هم شک داریم، به ولایت صدر اسلام هم شک داریم.
      فحاشی شما به خواهر و مادر عزیز تر از جان حقیر، برای ثبت در تاریخ منتشر خواهد شد تا آیندگان واقعیت اسلام را ببینند و بدانند.

  2. اقای سید مجید نواده نقی ای کاش کمی فکر میکردی که ایا نواده یک مشت حوس باز و زن باز و بی عقل افتخاری هم دارد .بهتر است کمی تاریخ را بخوانی تا از کثافت کاری اجدادت بیشتر اشنا میشدی بعد متوجه جنایات این قوم وحشی میشدی وفکر نمی کردی که انها از طرف خدا امدند .انها فقط از سادگی شما استفاده کردند تا شما را به بردگی بگیرند.برو سرگدشت جد گرامی ات بخوان جز زن بازی و فساد هیچ نکته مثبتی نمی توانی پیدا کنی.در ضمن از لحن صحبتت مشخص است هیچ حرفی جر فحش دادن نداری . واقعا برای شما ها متاسفم.
    چیه باز میخواهی فحش بدهی انقدر بده تا بشود چهار هزارتا

  3. خوب پدر جان شما که بقول خودت نواده امام نقی … هستی خب با این نوع حرف زدن و فحاشی که اصل و نصب خودت را دقیقا لو دادی که..منم میدونم که اسلام یعنی همین !!!! از قدیم و ندیم میگن : میگن از کوزه همان تراود که در اوست !!!
    بقول دوست عزیزم در بالا : چیه باز میخواهی فحش بدهی انقدر بده تا بشود چهار هزارتا …

بیان دیدگاه